Handelsbetingelser hos Rows

Generelle oplysninger

Rows
Tokkerodparken 42
5462 Morud
CVR nr.: 40258787
Telefon: 26778255
E-mail: info@rows.dk

Priser:

Hos Rows tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os retten til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte eller udgåede varer, tastefejl, moms og afgiftsændringer samt force majeure (uventede/ekstraordinære situationer). Vi gør opmærksom på, at teknikken nogen gange kan svigte, og dermed forårsage uventede fejl så du potentielt ikke kan få opfyldt din bestilling. Hvis dette skulle ske får du besked hurtigst muligt via e-mail.

Betaling:

Rows modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen pakkes og afsendes. Alle beløb er i DKK (danske kroner) og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering:

Rows benytter GLS som fragtselskab.
Vi tilbyder gratis fragt på alle forsendelse ved køb over kr. 499,- som leveres til en pakkeshop i Danmark.                                                   
Hjemmelevering koster altid kr. 59,- Rows tilstræber at afsende ordrer afgivet inden kl. 14 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Hjemmelevering vs. Pakkeshops?

For forsendelse til øvrige lande kontakt os via : info@rows.dk

OBS: Hvis der ikke er plads på det valgte udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
Vi bestræber os altid på at levere som bestilt. I tilfælde af fejl, kontakt os venligst på mail: info@rows.dk

Reklamationsret:

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved forkert håndtering af produktet.
Der ydes INGEN reklamationsret på perler, pailletter, tyl, glimmer eller andet pynt.
Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Her anses max. 2 måneder som rimelig tid med mindre andet er aftalt.
Rows vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang ( kr. 39,-)

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

Rows
Tokkerodparken 42
5462 Morud

Retursedlen finder du her

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav eller lignende. Husk varen altid skal returneres i forsvarligt emballage. Du bedes pakke varen forsvarligt ind når du returnerer og du må IKKE sætte en returlabel direkte på original emballagen.

Fortrydelsesret:

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag hvor du modtager ordren eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om varer bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet. På dagen for fortrydelse skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelse om fortrydelse skal gives pr. mail på info@rows.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel.

Du kan IKKE fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, eller ved at undlade at afhente pakken i den valgte pakkeshop uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. Hvis dette er tilfældet vil der blive pålagt et gebyr på 100kr, som kunden betaler. Dette gebyr fratrækkes din refundering.

Retursedel kan downloades her

RETURVARER SENDES TIL:

Rows
Tokkerodparken 42
5462 Morud

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

  • Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
  • Varer som er bestilt uden for vores sortiment.

Returnering:

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores fortrydelsesformular. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

OBS!

  • Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
  • Vi har ikke mulighed for at afhente forsendelser, som er sendt uden omdeling.
  • Du bedes pakke varerne forsvarligt ind, når du returnerer dem, og du må IKKE sætte en returlabel direkte på originalemballagen.

JULEGAVER KAN BYTTES FREM TIL D.08.01.2020. Noter at du ønsker byttemærke på gaven.

Julegaver som er købt fra den 1. november byttes til og med d.8. januar 2020.
Her tilbyder vi FULD RETURRET på alle ikke nedsatte varer – dvs. PENGE RETUR på ikke nedsatte varer frem til d.8. januar 2020.
Vi udbetaler IKKE penge på nedsatte varer, som overstiger vores 14 dages fuld returret – herunder varer som er købt med rabatkode.
Her vil der i stedet blive lavet et tilgodebevis til senere brug i shoppen.

Du kan returnere din pakke ved at klikke her: Returportal 

 

Varens stand ved returnering:

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. For at modtage hele købsbeløbet retur må du med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug

Hvis varen er prøvet udover det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.Hvis varen er brugt udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi varen som brugt, hvilket betyder at du ved fortrydelsen af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens hanselsmæssige værdi. Hvis varen har været prøvet mere end hvad der er muligt i en fysisk butik, vil forringelsen derfor vurderes til 99,99%.

Varer der returneres må ikke have tegn på slid, pletter eller skader. Hang tagget skal være intakt. Derudover må varer ikke lugte af udefrakommende dufte såsom parfume eller røg.

Rabat og udsalg:

Rabatkoder kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter, andre rabatkoder og nedsatte varer. 
Under udsalg, black friday og andre kampagner skal der forventes en længere leveringstid end normalt.

Prismatch: 

Prismatch - hvis du finder varen billigere et andet sted samme dag, som du har købt eller køber, skriv en mail til os med linket til denne anden vare, og vi matcher prisen. Gælder dog ikke varer fundet på tilbud, udsalg, outlet eller i udlandet.

Tilbagebetaling:

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur, hvis alle kriterier for returnering opfyldes. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Vi bestræber os på at tilbagebetale pengene umiddelbart efter modtagelsen af varen dog senest inden for 14 dage. Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Kontakt:

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at skrive til os på mail info@rows.dk eller kontakte os på telefon: 26778255

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: info@rows.dk