Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål og svar

På denne side kan du hurtigt og nemt finde svar på ofte stillede spørgsmål i forbindelse med bestilling, levering og retur. Vi opdaterer løbende denne side, men hvis du alligevel har andre spørgsmål, så kan du altid kontakte vores kundeservice alle hverdage mellem kl. 9-17 på info@rows.dk og få hjælp. Vi svarer på din henvendelse hurtigst muligt!

Ordre

Kan jeg tilføje flere produkter til min ordre?
Nej, du kan desværre ikke tilføje flere produkter til en ordre, som du allerede har gennemført. Når du gennemfører en ordre, reserveres ordrens beløb, og for din sikkerheds skyld kan vi ikke hæve større beløb, end du originalt har godkendt. Du kan eventuelt lave en hurtig bestilling på den ønskede vare, og kontakte vores kundeservice på mail, så vi kan sende begge ordrer samlet. Vi er dog hurtige til at pakke, og vi kan derfor ikke garantere, at dette er en mulighed.

Kan jeg ændre en størrelse i min ordre?
Ja, som udgangspunkt kan du godt ændre størrelse på produkterne i din ordre. Send os hurtigt en mail på info@rows.dk og skriv hvilket produkt og størrelse det drejer sig om. Det kræver dog, at den nye ønskede størrelse er på lager og at din ordre ikke er afsendt fra vores lager. Vi anbefaler, at du læser vores størrelsesguide inden du laver en bestilling. Desuden angiver vi altid under alle produkter, om de er store, små eller normale i størrelsen. Er du alligevel i tvivl om hvilken størrelse du skal vælge, så kontakt vores kundeservice inden du bestiller.

Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du fortryder en ordre, som du allerede har godkendt, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på info@rows.dk og anmode om annullering. Det kræver dog, at vi ikke har behandlet din ordre og afsendt den fra vores lager. Skulle dette være tilfældet, så kan du som altid gøre brug af din fortrydelsesret og returnere ordren til os. Brug evt. vores returportal her, hvor du nemt kan købe en returlabel til din pakke.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Vi sender en ordrebekræftelse til den angivne mail efter du har godkendt din ordre. Bemærk venligst, at der kan gå nogle minutter inden du modtager den i din indbakke. Husk altid at tjekke din spammappe, hvis du ikke modtager ordrebekræftelsen i din almindelige indbakke. Har du stadig ikke modtaget den, kan der være fejl i din angivne mail eller tekniske problemer. Kontakt da vores kundeservice, så vi kan bekræfte din ordre og finde en løsning.

Levering

Hvad er leveringstiden?
Vores leveringstid er 1-3 hverdage med GLS efter vi har afsendt din ordre fra vores lager. Bestiller du på en hverdag inden kl. 14 afsendes din ordre samme dag. Ordrer bestilt fredag efter kl. 14 samt lørdag og søndag afsendes den efterfølgende hverdag. Bemærk venligst, at der kan forekomme længere leveringstid ved udsalg, eksklusive tilbud, højtider og helligdage. Der kan ligeledes ske forsinkelser hos GLS, som vi ikke kan kontrollere. Kontakt da os eller GLS med dit pakkenummer.

Kan jeg få gratis fragt?
Ja, vi tilbyder altid fri fragt ved køb over kr. 499.- til en valgfri GLS pakkeshop. Ved køb under kr. 499,- koster levering kr. 39,- til en valgfri GLS pakkeshop. Vi tilbyder også levering direkte til din hoveddør, som altid koster kr. 65,- med GLS.

Kan jeg spore min pakke?
Ja, du kan godt spore din levering. Efter din ordre er behandlet og afsendt fra vores lager, vil du modtage en mail, der indeholder pakkenummer og direkte link til Shipmondo, hvor du kan spore pakken. Bemærk venligst, at der kan gå nogle timer inden det medfølgende link er aktivt og opdateret med informationer fra fragtfirmaet. Du kan også altid besøge GLS pakkesporing og indtaste dit pakkenummer her.

Hvorfor mangler jeg en vare?
Vi sørger altid for, at tjekke alle ordrer inden de afsendes fra vores lager. Skulle du beklageligvis modtage en pakke med manglende varer, så kontakt vores kundeservice. Så vil vi hurtigst muligt eftersende den manglende vare, hvis den stadig er på lager. Ellers betaler vi selvfølgelig pengene tilbage, for den vare du ikke har modtaget.

Hvorfor har jeg modtaget en forkert vare?
Vi tjekker altid, at produkterne vi sender stemmer overens med modtagerens ordre. Desværre kan der ske pakkefejl, og det beklager vi naturligvis! Hvis du uheldigvis modtager en forkert vare, så kontakt vores kundeservice så vi kan løse problemet hurtigst muligt.

Retur

Kan jeg returnere min ordre?
Vi tilbyder 14 dages fuld returret (pengene tilbage) på alle ordrer bestilt direkte på vores hjemmeside. Varerne skal være i ubrugt stand og i original emballage. Perioden regnes fra den dag ordren modtages derhjemme eller afhentes i den valgte pakkeshop. Du skal tydeligt anmelde din fortrydelse til os på mail senest 14 dage efter ordren er kommet i din besiddelse. Efter du har givet meddelelse om fortrydelse, har du 14 dage til at sende pakken retur til vores adresse. For en mere detaljeret gennemgang anbefaler vi, at du læser vores handelsbetingelser grundigt igennem inden bestilling.

Hvordan returnerer jeg?
Efter du har anmeldt din fortrydelse til os, skal du pakke varerne forsvarligt ind og sende dem direkte til vores adresse inden for 14 dage. Følg eventuelt vores returvejledning her. Du skal selv betale for returporto, og du må helt selv bestemme hvilket fragtfirma du benytter, så længe pakken returneres direkte til os. Vi anbefaler dog, at du anvender vores returportal her, hvor du nemt og hurtigt kan købe en returlabel. På denne måde sikrer du også, at din pakke er korrekt frankeret.

Skal jeg selv betale returporto?
Ja, hvis du anvender din 14 dages fortrydelsesret, skal du selv betale for din pakkes returomkostningerne. Du kan eventuelt købe en returlabel hos os her. Det kræver dog, at du har adgang til en printer. Du må også gerne sende retur via din lokale pakkeshop, med det fragtfirma du ønsker. 

Kan jeg ombytte min ordre?
Hvis du vil ombytte hele eller dele af din ordre, skal du blot anvende din fortrydelsesret og returnere den eller de produkter til os, som du ønsker at ombytte. Derefter skal du lave en ny bestilling på den eller de nye ønskede varer eller størrelser. Så modtager du det langt hurtigere og før det er solgt til anden side. Da vi ikke har en ombytningsservice, skal du selv afholde leveringsomkostningerne på den nye bestilling, hvis det samlede beløb ikke udløser fri fragt (over kr. 499,- til pakkeshop).

Hvordan reklamerer jeg over en fejl?
Hvis du vil reklamere over en fejl på din vare, skal du kontakte vores kundeservice på info@rows.dk og oplyse navn, ordrenummer og fejl samt billeder der viser denne. Du har 2 års reklamationsret, og den dækker fejl og mangler der var tilstede på købstidspunktet. Reklamationer gælder altså ikke fejl eller skader opstået ved fejlhåndtering eller almindelig slid. Vi behandler din reklamation hurtigst muligt.