Reklamationer

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis du har en reklamation vedrørende din ordre, skal du kontakte os på: info@rows.dk

VIGTIGT: Varen må ikke sendes retur, før vi har godkendt din reklamation.

Din mail skal indeholde følgende oplysninger:

  • Navn
  • Ordrenummer
  • Hvad reklamationen drejer sig om
  • Vedhæftet billeder af reklamationen

Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationer gælder ikke fejl eller skader opstået ved forkert håndtering af produktet.

Bemærk:
Der ydes INGEN reklamationsret på perler, pailletter, tyl, glimmer eller andet pynt. Hullede jeans m.v. og brugen heraf/herunder risiko for ødelæggelse, er heller ikke omfattet af reklamationsretten. 

Bemærk:
Der ydes INGEN reklamationsret på hårpynt med similisten i det omfang at de taber sten. Fx på en hårklemme eller et spænde. Dette gælder alle produkter med påsatte similisten eller anden påsat pynt. Dette er løsdele og er derfor ikke indbefattet af købeloven.

Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Her anses max. 2 måneder som rimelig tid med mindre andet er aftalt.
Rows vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang hvis reklamationen godkendes (kr. 39,-) Husk, vi skal have en kvittering for afsendelsen, for at vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Godkendte reklamationer sendes til:

Rows
Tokkerodparken 42
5462 Morud

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav eller lignende. Husk varen altid skal returneres i forsvarligt emballage og du må IKKE sætte en returlabel direkte på original emballagen.